yükleniyor

Twitter Reklam Vermek

Twitter Dünya üzerinde hem sosyal hem siyasi birçok alanda etkisi çok büyük olan bir sosyal paylaşım sitesidir. Kullanıcı sayısı çok fazla olan Twitter sosyal paylaşım sitesi üzerinden reklam vermek ve bu reklamlarla tanınmak ve göze çarpmak çok kolay ve etkilidir. Bu nedenle Twitter reklam vermek ve ürün, marka tanıtımı için çok önemli bir platformdur.

Twitter sponsorlu reklam vermek özellikle çok tercih edilen bir reklam yapma yöntemidir.Aranan anahtar kelimeler ile ilgili olan reklamlar sponsorlu olduğunda ilk olarak karşınıza çıkmaktadır. Bu durum da bu sosyal paylaşım ağını kullananların çok fazla ilgisini çekmesini sağlamaktadır. Bu nedenle sponsorlu reklam vermek çok dikkat çektiği için çok tercih edilmektedir.

Sponsorlu Tweet Reklam Nasıl Oluşturuluyor?

Sponsorlu tweet reklamı oluÅŸturmak için Twitter’ in reklam bölümüne girmeniz gerekmektedir.Bu bölüme giriÅŸ yaparken Twitter kullanıcı adı ve ÅŸifrenizi kullanabilirsiniz.Bu alanı ilk kez kullanıyorsanız bazı bilgileri girmeniz gerekmektedir. Zaman dilimi ve yaÅŸadığınız ülke gibi bilgileri girmeniz gerekecektir.  Bu bölümde reklam oluÅŸturmak için Yeni Kampanya oluÅŸturma butonuna basmalısınız. Bu ÅŸekilde reklam kampanyası oluÅŸturmaya baÅŸlayabilirsiniz.

Kampanya oluşturmaya başladıktan sonra hedef kitle seçimine dair tercihler yapmanız gerekmektedir. Twitter üzerinden hangi sayfaları takip ettikleri hangi gönderileri retweet ettikleri hangilerine yorum yaptıkları gibi ayrıntılara göre hedef kitle oluşturabilirsiniz. Bu durum reklamınızın çok daha ilgilenecek kişilerin önüne çıkmasına neden olarak tıklanma oranını arttıracaktır. Aynı zamanda rakip markaların takipçilerini de hedef kitle olarak belirlemelisiniz ki ikame olarak sizi tercih etsinler.

Hedef kitle oluşturunca bazı tweetlerinizi öne çıkarma işlemi ile daha göze çarpıcı ve kendini hatırlatıcı hale getirebilirsiniz. Twitter'a yetki verirseniz sayfanızdaki en çok öne çıkan son beş tweet seçebilir. Ancak bambaşka bir ürün yani yeni bir ürün ya da hizmet söz konusu ise yeni bir reklam oluşturmanızda fayda vardır.

Sponsorlu hesap oluşturma nasıl olur?

Sponsorlu hesap oluÅŸturma da özellikle takipçi sayısını arttırmak açısından genelde tercih edilmektedir. Ayrıca bu yöntemle eÄŸer hesabınızı ürün ya da hizmetinizi tanıtmak için kullanıyorsanız takipçilerinizle bunlarla ilgili ÅŸeyler paylaÅŸmak ve çok daha fazla kiÅŸiye yani takipçi sayısına ulaÅŸmak istiyorsanız sponsorlu hesap oluÅŸturmak iÅŸinize yarayabilir. Sponsorlu hesapları görebilmek için kimi takip etmeli bölümüne bakabilirsiniz. Bu kısımdaki hesaplar ilgi alanı takip edilenin takip ettiÄŸi durumlarına göre deÄŸiÅŸebilmektedir.  Bu sponsorlu hesabın çok dikkat çekici olması için herhangi bir tweet seçilir ve bildirimin yanında bu tweet de görülür. Bu ÅŸekilde takip edecek kiÅŸileri cezbetmek çok daha kolay olur.

Twiter Reklam Maliyetleri

Twiter reklamları kullanıcı sayısından dolayı reklam konusunda çok etkilidir. Aynı zamanda bu reklamlarla çok daha fazla kişiye takipçiye ulaşılmaktadır. Bu kadar getirisi olan Twiter reklamın maliyeti getirisinden çok daha düşüktür. Tıklama başına, takipçi başına ödeme sistemi olan Twitter reklam için çok büyük bir ödeme almamaktadır.Ancak bu reklamı verirken bütçenin reklam veren kişi tarafından çok iyi belirlenmesi ve aynı zamanda hedef kitlenin çok iyi belirlenmesi gerekir. Bu iki seçenek dikkatle ve titizlikle yapılırsa çok faydalı ve getirisi çok yüksek bir reklam verme işlemi gerçekleştirilmiş olacaktır.

Lead oluÅŸturma nedir?

Twitter güncellemelerinin arasında en çok dikkat çeken yeniliklerden bir tanesi Lead oluÅŸturma olmuÅŸtur. Twitter Lead oluÅŸturma reklam veren kiÅŸilerin mail listesindeki kiÅŸileri Twiter üzerinden kaydetmesini saÄŸlıyor. Bu durumda mail adresinde zaten ilgili kiÅŸiler bulunduÄŸu için belli bir kitleye bu ÅŸekilde çok daha hızlı ulaÅŸabiliyor. 

Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşın.

X

Müşteri Paneli

Åžifremi Unuttum!

Henüz Hesabınız Yok mu?

Hemen Hesap OluÅŸtur!