yükleniyor

Sosyal Medya Pazarlaması


İnsanların sosyal medyadaki davranışların bilincinde olarak satış yapmak çok önemlidir.

Kişilerin çok fazla zaman harcadığı sosyal medya alanı, artan değişik platformlar ve gün geçtikçe artan kullanıcı sayısı ile birlikte güç kazanmaktadır. Elbetteki ki kişilerin bu kadar zaman harcadığı bu sosyal medya kanallarının gelirler üzerinde de ciddi bir etkisi vardır.

İnsanlar Facebook ve İnstagram gibi uygulamları üzerinden alışveriş yaparken kendilerini rahat hissetmiyorlar. Sosyal medyadaki satışların artması için PRISM adlı bir yöntem kullanılmaktadır. İşte bu yönetim detayları:


P - Ä°nsanlar

Sosyal medya da baÅŸarılı olabilmek takipçi yapınız ve sayısı büyük önem taşıyor. Ä°ÅŸletmeniz ile ilgili en doÄŸru kanalı oluÅŸturup her gün  takipçi arttırmaya  takipçi profii oluÅŸturmaya çalışmalısınız.. Takipçilerinizin sürekli olarak arttığından ve doÄŸru kiÅŸilere ulaÅŸtığınızdan emin olmak zorundasınız. Yanlış kiÅŸiler yanlış reklam alanları yanlış pazarlama stratejileri demektir.

Her bir sosyal medya kanalında, doğru takipçilere ulaşmanın bir yolu vardır. Örneğin, Twitter’da analitik aracının kullanarak takipçilerinizi analiz edebilirsiniz. Bu araç ile Twitter takipçilerinizi ilgi alanlarına göre kategorilere bölebilirsiniz.

R - Ä°liÅŸkiler

Takipçilerinizle aranızda bir bağ olması onların markanızla daaha yakından ilgilenmesini sağlar. Ayrıca onunla aranızda görünmeyen bir bağ oluşur. Bu sayede sizi daha aktif bir şekilde takip etmeye başlar. Kaliteli içeriklerin paylaşılması daha sağlam ilişkilerin kurulmasını sağlar.

Tabi ortam sosyal medya olunca ister istemez etkileyici olmak da gerekiyor. Sağlam ilişkiler inşa etmenin bilinen bir yolu takipçilerinizi takip etmek ve onlarla etkileşim içerisinde olmanızdan geçiyor. Onların attıkları mesajları ceveplamak yorumlara cevap vermek gerekiyor.

I - Gelen Trafik 

Hesabınıza yönelik oluÅŸan trafiÄŸi kontrol etmeniz gerekiyor. Gün geçtikçe artan bir oran mı yoksa azalış mı söz konusu bunu bilmek gerekiyor.  Sitenize veya hesabınıza daha çok trafiÄŸin gelmesi için farklı taktikler uygulamalısınız. ÖrneÄŸin, web sitenizde hiç eskimeyen bir içerik vardır, bunu sosyal medya hesabınızdan paylaÅŸmalısınız. Bu paylaşım, sosyal medya da ki trafiÄŸi web sitenize yönlendirmeye yardımcı olacaktır.

S - Aboneler ve Sosyal Hedefler 

Sosyal medyadan gelen trafiÄŸin bazen satışları  etkisi olmayabiliyor. Bunda gelen insanlar belki o ürüne almaya hazır olmayabilir. yani doÄŸru kitle bu kiÅŸiler deÄŸildir. Kullanıcılar web sitemizden ayrılmadan onlara bir popup ile site deneyimleri sorÄŸulayabiliriz. Optinmonster gibi araçlarla web site ziyaretçilerinizin eposta aboneliÄŸini inÅŸa edebilirsiniz. Eposta pazarlama, online pazarlama için önemli bir kanaldır. Abonelik ile müşterilere indirimli ürünler veya yeni gelecek ürünlerle ilgili mail atabilir geri dönüüş oranları ile satışları karşılaÅŸtırabilirsiniz.

M - ParasallaÅŸma

Müşterilerin satın alma şekilleri farklılık gösterebilir. Kredi kartı havale veya kapıda ödeme gibi seçeneklerin olması gerekiyor. Ayrıca müşterinin ödeme yaptığı sayfalarda güvenliği üst düzeyde tutmanız gerekmektedir. SSL sertifikaları 126-256 bit şifreleme seçenekleri ile müşteriler daha güvenli bir alışveriş deneyimi yaşayabilirler.


Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşın.

X

Müşteri Paneli

Åžifremi Unuttum!

Henüz Hesabınız Yok mu?

Hemen Hesap OluÅŸtur!