Kurumsal Kimlik
Firmalar, çeşitli görsel ögelerle, farklı kesimler tarafından tanınabilmek, belirli bir imaja sahip olmak ve markalaşabilmek için kurumsal kimliğe ihtiyaç duyarlar. Kurumsal kimlik, bir kurumun ne olduğunu, neler yaptığının anlaşılmasını sağlayan görsel kavramlar olarak tanımlanmaktadır. Bizler tüm sektörlerdeki özel ve kamu kuruluşları için web çalışmaları ve diğer görsel çalışmaları yaparak bu kurumların kısa sürede kurumsal kimliğe kavuşmasını sağlıyoruz.
Kurumsal Kimliğin Önemi
Firmalar,
bulundukları sektörlerde markalarının fark edilebilir olabilmesi için
kurumsallaşmaya çalışırlar. Bizler Türkiye geneline hizmet vermekte ve tüm
sektörlere uygun çalışmalar yapmaktayız. Kurumsal kimliğin varlığı, kurumu
doğru yansıtabilmek için önemlidir. Bulunulan sektörde ve hedef kitlede algı
oluşturulmasını güçlendirir. Hedef kitle ile duygusal bağ oluşumunu
kolaylaştırır. Rakipler ile rekabet etmeyi sağlar ve rekabette öne geçmeye
yardımcı olur. Çalışanların kuruma olan bağlılığını artırır. Tüm bunlara sahip
olabilmek için bizimle iletişime geçebilir ve firmanız için tüm kurumsal
çalışmaların yapılmasını isteyebilirsiniz.
Kurumsal Kimlik Kavramı İçeriği
Kurumsal
kimlik çalışmalarımızın tamamında, firma ile ilgili tüm öğeleri kullanmaya
çalışıyoruz. Amacımız firmayı her ortamda öne çıkartabilmektir. Kurumsal kimlik kavramı içerik
öğelerini oluştururken, firmanın ürettiği ürünler ve kullandığı tüm ögeler bu
kavramın bir parçasıdır. Üretilen promosyon ürünler, kartvizitler, antetli
kağıtlar, özel zarf ve dosyalar, reklam ürünlerini kurumsal kavram öğeleri
olarak kullanıyoruz. Doğru çalışmalar yapıldığında, bu öğeler firmaların
markalaşma ve kurumsallaşmasını hızlandıracaktır.