Google ADS Reklam Uzantaıları
Google ADS Reklam Uzantıları son zamanlarda en çok araştırılan
konular arasında yer alır. İnternet reklamcılığı için oldukça önemli olan
uzantılar, çoğu kişi tarafından hala tam olarak bilinmemektedir. Bu yazımızda
sizler için Google ADS reklam uzantıları
nelerdir, nasıl kullanılır, nerelerde karşımıza çıkar gibi birçok önemli soruyu
yanıtlayacağız.
Teknolojinin geliÅŸmesiyle birlikte
son yıllarda internetten kazanç elde etmek oldukça önemli hale geldi.
İnternetten kazanç elde etmek için Google ADS reklamları da bir o kadar popüler
oldu. Google, tüm dünyada kullanılan en popüler ve güvenilir arama motoru
olmasının yanı sıra ADS reklamlarıyla da adından sıklıkla söz ettirmektedir.
Reklam uzantıları sayesinde, internet reklamınız hedef kitlenizden daha fazla
kişiye ulaşabilir ve böylece etkileşiminiz beklentinizden daha da artış
gösterir.
Google ADS Reklam Uzantısı Nedir?
Google ADS reklamı oluştururken
mesajınızda kaçırabileceğiniz bazı özellikleri sunmaktadır. Reklam oluştururken
işletmenizin aranmasını sağlayabilmek için telefon uzantısı gibi bağlantılar
oluşturabilirsiniz. Bu önemli reklam uzantıları, markanızın etkileşiminin daha
da artmasına destek olur.
Reklam uzantıları aynı zamanda
arama motorunda markanızın sıralamasını da önemli oranda etkiler. Google ADS
reklam oluştururken uzantı eklemek arama motorunda markanızın önemli ve
kaliteli sıralara yükselmesine olanak sağlar. Eğer Google ADS reklam verme
konusuna pek fazla aşina değilseniz, uzantıların reklamlarınızı olumlu şekilde
etkilediğini bilmenizde fayda olacaktır. ADS reklam uzantılarına telefon
numarası eklemek müşterilerinizin size olan güvenini arttırmasına da destek
olur.
Google ADS Reklam Uzantısı Performans İyileştirir
Geleneksel arama motorundan arama
yöntemleri, markanızın etkileşimini hızlı ve kaliteli bir şekilde arttırmakta
geri kalabilir. Bu sebeple marka ve işletmelerinizin etkileşimini arttırabilmek
için reklam uzantılarını kullanmanız gerekir. Özellikle reklamlarınıza telefon
numarası veya iletişim adresi eklemek hem markanıza güveni arttırır hem de
markanıza ulaşımı arttırdığı için kazançlarınızda da artış gözlemlenir.
Arama motorundan arama yapmak,
markanızın etkileşimini arttırmak için hızlı bir yöntem olmadığı için Google ADS reklam uzantıları en iyi
tercih olacaktır. Reklam uzantıları sayesinde markanızın etkileşimi de artacağı
için kazanç elde etmeye de başlayabilirsiniz.
Google ADS Reklam Uzantı Türleri
Google ADS reklam uzantı türleri
ikiye ayrılır. Reklam uzantı türleri otomatik ve manuel olarak ayrılmaktadır.
Bu iki tür uzantı çeşidi de genel olarak sıklıkla tercih edilir. İki uzantı
türü arasında ki en temel farklardan biri otomatik uzantı türü hem otomatik
olarak hem de statik olarak kullanılabilmektedir. Manuel uzantı türleri,
otomatik olarak etkinleştirilemediği için statik olarak yer alır.
Google ADS reklamlarınıza telefon
numarası, kullanıcı yorumları, mesaj uzantıları gibi birçok önemli bilgiyi
ekleyebilirsiniz. Böylelikle takipçilerinizle aranızdaki bağı dinamik bir
şekilde tutabilirsiniz. Teknoloji uzmanları, genel olarak Google ADS reklamlarından
yararlanan kişilerin manuel uzantı türünü kullanmasını öneriyor. Böylelikle
istediğiniz uzantı türünü ve bilgisini ekleyerek hedef kitlenize önemli oranda
ulaÅŸabilirsiniz.
Google ADS Reklam Uzantı Fiyatları
Marka ve iÅŸletmenizin daha fazla
etkileşim alabilmesi için Google ADS reklam uygulamalarından yararlanmanız
önerilir. Google ADS reklamları sayesinde daha fazla etkileşim kazanarak kazanç
elde etmeye de başlayabilirsiniz. Bunun yanı sıra reklam uzantıları eklemekte
etkileşiminizin artmasına destek olmaktadır. Google ADS reklam uzantı fiyatları
da en çok merak edilen konular arasında yer alır. Google ADS reklam
uzantılarının gösterilmesi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Bunun yanı sıra her reklam uzantısına tıklanan reklam kadar ödeme
yapılmaktadır. Google ADS reklam
uzantıları hakkında detaylı bilgi öğrenebilmek için yazımızı
inceleyebilirsiniz.