Google ADS Reklam Fiyatları Hakkında En Çok Merak Edilen Sorular
Google Reklam Fiyatları Neye Göre Belirleniyor?
Reklam fiyatları, birçok önemli unsura göre farklılık gösterir. Bunlar arasında markanızın yer aldığı sektörde rekabet ve hedeflediğiniz konum unsurları yer alır. Bu unsurların yanı sıra tıklama başı veya gösterim sayıları da reklam fiyatlarını etkileyen unsurlardan biridir. Aynı sektörde yer alan 10 rakibin vermiş olduğu reklam, Google arama motorunda görülmektedir. Fiyatlarda bu reklamların kelime kombinasyonlarına ve görüntülenmelerine göre değişiklik gösterir.
Google Reklam Fiyatları İçin Ne Kadar Bütçe Ayırılmalı?
Markanızın reklamını yapmak istiyorsanız öncelikle doğru bir bütçe ayırdığınıza emin olmanız gerekir. Reklam fiyatları her bütçeye göre farklılık gösterdiği için istediğiniz miktarda bir bütçeyle reklam verebilirsiniz. Markanızın bulunduğu sektördeki rekabet durumuna göre de reklam fiyatları farklılık gösterdiği için ne kadar bir bütçe ayırılması gerektiği farklılık gösterir.
Reklam İçin Fazla Bütçem Yok, Nasıl Başlamalıyım?
Reklam için fazla bütçesi olmayan kişilere Arama Ağı Reklamları modeli önerilir. Bunun yanı sıra reklam vermeden önce mutlaka doğru bir şekilde planlama ve hedefleme yapmanız gerekir. Bu hedef doğrultusunda reklamlarınızdan istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz.
Reklam Bütçesi İstediği Zaman Değiştirilebilir Mi?
Google ADS reklamları, geleneksel reklamlar gibi olmadığı için bütçenizi istediğiniz zaman azaltabilir veya arttırabilirsiniz. Tıklama başına ücretlendirme hesaplandığı için bu ölçülere göre performansınızda değerlendirilir.
Reklam Fiyatları Farklılık Gösteriyor Mu?
Google ADS reklam fiyatları birçok önemli unsura göre farklılık gösterir. Kullanılan anahtar kelime, markanın bulunduğu sektördeki rekabet veya seçilen reklam modeli gibi birçok önemli unsur Google ADS fiyatlarını etkilemektedir. Bu sebeple Google ADS reklam fiyatları standart olarak kalmaz. Genel olarak Türkiye’de tıklama başı maliyetler 7 kuruş ile 10 lira arasında farklılık gösterir.
Google Reklam İçin Günlük veya Aylık Ne Kadar Bütçe Ayırmalıyım?
Günlük veya aylık reklam bütçelerini kendinize göre belirleyebilirsiniz. Reklamlarınız yayınlandıktan sonra tıklanma aldığında bütçenizden tutar düşecektir. Ne kadar günlük veya aylık bütçe ayırmanız gerektiğini markanızın hedeflerine, rekabet durumuna veya planlarınıza göre karar verebilirsiniz.
Reklam Bütçelerini Siz Yönetebilir Misiniz?
Firmamız, sizler için markanızın reklam kampanyalarını gerçekleştirmektedir. Sizlerle birlikte markanızın hedef kitlesini, planlarını veya rekabet durumunu belirleyerek sektöre uygun olacak şekilde reklam modellerini tercih etmekteyiz. Firmamızla iletişime geçerek hem reklam bütçeleri konusunda hem de markanızın hedefleri konusunda yardım alabilirsiniz. Sizler için güvenli ve kaliteli bir şekilde Google ADS reklam işlemlerini gerçekleştirmekteyiz.
Google ADS Günlük Reklam Bütçem Bitmezse Ne Olur?
Günlük bütçeniz gün sonunda bitmemişse ertesi güne devredilir. Eğer 100 liralık bir bakiye oluşturduysanız ve sadece 20 liralık bir harcama gerçekleştiyse geriye kalan 80 liralık bütçe ertesi günün hesabına aktarılır. Bununla birlikte ertesi gün 180 liralık bütçe kullanabilirsiniz. Hesabınızdaki toplam bütçeniz bitene kadar reklamlarınız yayınlanmaya devam eder.
Ödediğim Paralar Güvenli Bir Şekilde Reklamlara Harcanacak Mı?
İnternet reklamcılığı alanında Google ADS oldukça güvenlidir. Google ADS için yapmış olduğunuz reklam ödemeleri herhangi bir şey için farklı amaçlarla kullanılmamakta veya yaptığınız ödemeler kötü amaçlı kişilerin eline geçmemektedir. Markalarınızın reklamlarını güvenli bir şekilde Google ADS ile yapabilirsiniz.
Reklam Bütçesi Nasıl Bitiyor?
Google reklam bütçeleri, reklama tıklama yapıldığı takdirde hesaptan o tutar düşer. Böylelikle hesabınızdaki bütçe tıklanmayla azalır ve biter. Buna göre reklam bütçe hesabınıza hemen bitmeyecek şekilde para yatırmanız önerilir.