Facebook Reklam Ajansı
Facebook'a Neden Reklam Vermeli?
Facebook dünya üzerinde 1.2 milyar kullanıcısı ile en büyük sosyal ağ platformu olma özelliğini sürdürmektedir. Sadece ülkemizde 22 milyon kullanıcısı olan Facebook’da kullanıcılar ortalama 19 dakikasını burada geçirmektedir.
Bu verilerle düşünüldüğünde Facebook’un marka ve ürünler için nasıl büyük bir reklam zemini sunduğunu görebiliriz.
Facebook reklam ajansı, sizin için kişiselleştirilmiş reklamlar hazırlayarak, bu yoğun trafik içinde sizin markanızın hedef kitleye,doğru adımlarla ulaşmasını sağlamaktadır.
Facebook Reklam Ajansı Ne yapar?
Başlangıç ve Analiz
Önce markanıza dair sosyal medya hesaplarını oluşturur. Markanızın hitap ettiği kitlenin yaşı, aktifliği, cinsiyeti gibi verileri toplar.
Marka Bilinirliğini Arttırmak
Sosyal medya dinamik bir alan olduğu için trendler ve kullanım teknikleri sürekli değişir.Markanızı bu değişimlere optimize etmek ajansın uzmanlığıdır.
Potansiyel Müşterilere Ulaşmak
İşletmenizin ya da markanızın büyüklüğüne bakmadan, maksimum görünür olmasına odaklanırlar.Markanız için kampanyalar yürütür, içerik hazırlar ve bunu doğru zamanda ve anda yaparak etkileşiminizi arttırır. Hizmetinizin pratik ya da duygusal faydalarını teşvik ederek, marka imajını yükseltirler.
Rakiplerinize Karşı Ayakta Kalmanızı Sağlar
Sosyal medya rekabetin en yoğun yaşandığı platformlardan biridir. Bu rekabet koşullarına alışkın olan ajanslar sadece markanızın etkileşimini arttırmakla kalmaz,potansiyel rakiplerinize karşı bir adım önde ilerlemenizi sağlar.
Tasarruf Ettirir
Kampanya tanıtım süreçlerinizi ve araçlarını doğru adımlar içinde hazırlayarak sizin iş gücünden, paradan ve zamandan tasarruf etmenizi sağlarlar.
Facebook Reklam Türleri Nelerdir?
- FotoÄŸraf
- Oynanabilir içerik
- Dönen reklamlar
- Video
- Messenger
- Slayt gösterisi
- Koleksiyon
Genel başlıklarıyla bu reklam türleri, etkinliğinizi hedef bir kitleye duyurmaya,ürününüzün resimli, videolu, slayt biçiminde tanıtımına yol açar.
Facebook reklam ajansı, bu reklam araçları ile markanızın hitap ettiği kitlenin özelliklerini belirler ve reklamı ona göre filtreler.Reklamları web sayfanıza veya ürüne yönlendirerek trafiğinizi arttırır. Reklam çeşitliliğini geniş tutarak, bunları kitle üzerinde test ederek en doğru olanı seçer.
Facebook reklam ajansı dışarıdan göründüğü gibi hesaplarınızı sadece yönetmez. Markanızı analiz eder, reklam optimizasyonu geliştirir ve geri dönüşleri, büyüme ve etkileşim raporlarını size sunar.
Günümüz dünyasında markanız sosyal medya dünyasında yoksa yok sayılıyor. En köklü işletmelerin ve markaların bile bu alanı etkin ve profesyonel kullanmasının nedeni budur. Ajansların amacı markanızın yıllara dayanan kalitesini, bugünün trendi ile buluşturmaktır. Ya da bugünün trendini, yeni markanız ile yıllara uzanan bir kazanca dönüştürmektir.