AÄŸaoÄŸlu Åžirketler Grubu
Ağaoğlu Şirketler Grubu Projelerinin Websitelerine Yönlendirilen Trafiğin %50’si Google AdWords Kanalıyla Geldi...
1981 yılında, ilk şirketi olan Akdeniz İnşaat ile faaliyetlerine başlayan; inşaat-gayrimenkul, enerji ve turizm sektörlerinde yatırımlar yapan Ağaoğlu Şirketler Grubu; inşaat sektöründe bugüne dek 5 milyon metrekareden fazla yapının inşaatını tamamlayarak satışını gerçekleştirdi.
İş Yaklaşımı
Ağaoğlu Şirketler Grubu, inşaat gayrimenkul projelerinin yanısıra enerji ve turizm sektörüne yaptıkları yatırımlar ile büyümesini sürdürmektedir.
AÄŸaoÄŸlu Ä°nÅŸaat ve Gayrimenkul
Ülkemizin nitelikli konut üreten en büyük inşaat şirketlerinden biri olan Ağaoğlu, bugüne dek seçtiği ve beyaz yakalı olarak adlandırılan, eğitimli, kültür düzeyi yüksek; gelir grubu itibariyle ise B ve B+ olarak tanımlanan alıcı kitlesine hitap eden projeler geliştirip, toplam 16 projeyi hayata geçirmiştir.
AÄŸaoÄŸlu Turizm
Aynı hedef kitlenin iş yeri ve ofis ihtiyaçlarını da düşünerek, konutun yanı sıra nitelikli ofis ihtiyacına yönelik projeler de geliştirip üreten Ağaoğlu Şirketler Grubu, 1988 yılından bu yana turizm sektöründe de yerini aldı. Bodrum'da başladıkları yeni projeleri olan Ağaoğlu Turizm Şehri, Türkiye'nin en büyük turizm kompleksi olma hedefindedir.
AdWords Başarı Öyküsü
Ağaoğlu Şirketler Grubu, geliştirdiği farklı projelerin tanıtımında interneti etkin olarak kullandı. Hedef kitlesinin kullanım alışkanlıklarını doğru analiz ederek Google’ın reklam çözümlerini kullanan Ağaoğlu, kısa sürede, projelerinin geniş kitlelere tanıtımını sağladı. Özellikle son 4 yıldır; inşaat ve turizme yönelik projelerinde Google’a içerik sağlayan sitelerde banner reklamlar veren Ağaoğlu Grubu, hedef kitlenin dikkatini proje sitelerine yönlendirmek için anahtar kelime seçimlerini doğru belirleyerek sitelerine yönelik trafikte artış sağladı. Bu hedefleme neticesinde, Haziran ayında tüm bannerlardan siteye yönlendirilen ziyaretçi sayısının %55'i Google AdWords tarafından geldi.
Google AdWords kanalı ile gelen kitlenin projenin detayları ile ilgili bilgileri almak üzere sitede kaldıkları süre, sıradan yönlendirmeler ile gelen kullanıcıların kaldıkları süreden yaklaşık iki katı daha uzun oldu. Çeşitli uygulamalar ile web sitelerine en çok hangi sitelerden ziyaretçi geldiğini ve ne kadar süre kaldıklarını ölçebilen Ağaoğlu Şirketler Grubu, maliyet açısından verilen reklamları tarttığında Google AdWords’un reklam için yansıyan birim maliyetinin, bannerların yer aldığı diğer sitelerden çok daha düşük olduğunu belirledi.
Sonuç
Ağaoğlu Şirketler Grubu Google AdWords’u kullanarak projelerini düşük maliyetle çok geniş bir kitleye tanıtma imkanına sahip oldu. AdWords kullanılan bir ay boyunca tüm diğer bannerlar da dahil olmak üzere gelen ziyaretçi sayısının %55'i Google AdWords üzerinden alındı. Geride bırakılan sene boyunca bakıldığında bu değer ortalama %50 seviyesinin altına hiç düşmedi. Ağaoğlu Şirketler Grubu’nun reklam verilen sitelerinde geçirilen ortalama süreler 2 - 2,5 dakika arasında değişirken, Google AdWords üzerinden gelen ziyaretçilerin ortalama kalış süreleri 4 – 5 dakika seviyelerine çıktı ve bu da Google AdWords’ün doğru, konu ile ilgili hedef kitleye ulaşmasındaki başarıyı gösterdi.